tirsdag 2. mars 2010

Bakeri og konditori

I uke 8 var naturfoto på tur til den fantastisk øde plassen Andenes, en tre og halv timers tur bort (kjørte bak læreren vår John Stenersen) og en to timer og tre kvarter timers tur tilbake (jeg satt på med Håkon). Vi hadde fått en oppgave i forbindelse med en gjestelærer. Vi skulle altså ta bilder til en fotoreportasje. Jeg skulle egentlig ta bilder av redningsskøyta, men den var plutselig på vei til Tromsø. Så da spurte jeg hos et bakeri og konditori, og fikk komme å ta bilder av de. Så klokka tre om natten var jeg der og tok bilder til kvart på sju om morgenen. De var kjempekoselige og gav meg kaffi, tebrød og berlinerbolle :) Så jeg lo litt av de som var på fiskemottak og luktet fisk en god stund etterpå :P





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar