onsdag 2. september 2009

Lofoten folkehøgskole

Javel, jeg fikk da beskjed av min kjære svigerinne, Olga Marie, om at jeg måtte lage meg en blogg når jeg kom til Lofoten, så da måtte jeg nesten gjøre det da :) Det er fare for at det blir mest bilder fra livet her på Lofoten folkehøgskole, kan ikke si at jeg hverken er så flink til å skrive sånne ting som det her eller liker det så kjempemye. Men et bilde sier mer enn tusen ord, er det ikke det de sier? :P Disse bildene jeg snakker om kommer etterhvert. Lurer nemlig på om bildene jeg hadde lagt inn på dataen forsvant, så må få lagt de inn igjen. Det var vel første gang jeg tok backup av bildene mine, og det var visst godt :) Så, det kommer altså en gang etterhvert ;)

1 kommentar:

  1. Hihi søta! <3
    Gleder meg veldig til å følge med på livet i Lofoten! =)

    SvarSlett