fredag 4. september 2009

Skolen

Dette er da rommet mitt :) Romkameraten min flyttet sammen med kjæresten som kom opp, så jeg har hatt enerom en uke nå. Kommer ei ny ei på mandag da, så blir ikke alene i hele år :)


Her er da naborommet og Madelen og klesvasken til henne og Bente :) Av og til fullt på nede på tørkerommet... :P

Noen henger klesvasken på døra også...

Madelen lager gang i gangen med fine dansesteg ;)

Lofoten folkehøgskole og lina som er utenfor. Jeg har altså funnet ut at jeg tydeligvis ikke har så god balanse... Jeg bor i øverste etasje i det bygget du ser, som da heter Valhall ;) Vi må tåle altfor mange trappetrinn hver dag, men til gjengjeld ligger både matsalen og peisestuen (med internett!) i samme bygg. Så vi slipper å dra oss ut i kulden om vinteren bare for å gå ned til kveldsmaten og sånn :)

Ida på lina :)


1 kommentar:

  1. So fun to have a glimpse into your life up north! It's great to be able to visualize where you're living! And don't worry too much about your lack of balance, I'd be on the ground within seconds too. ;)

    SvarSlett